דיוור ישיר ניוזלטר

דיוור ישיר ניוזלטר

96% מהגולשים באתר, לא יעשו את הפעולה אותה תכננת.
 
הם לא יעברו לדף הבא. הם לא ימשיכו לקרוא וכנראה, שהם גם לא ימהרו לרכוש.
 

על אף שהרגלי הקנייה (של מוצר או רעיון) ברשת הולכים וצוברים תאוצה מדי שנה, הרי שגולשים רבים עדיין מעידים על  חוסר ביטחון וחוסר אמון באתר, או בגוף העומד מאחוריו.

התוצאה? גם אתר שמקודם היטב, כתוב מדויק ומחבר את הגולש באופן אופטימאלי – יסבול מניצול חלקי של פוטנציאל הקניה.

תוכנית גיבוי – דיוור ישיר בניוזלטר

נהוג לומר באקדמיה של השיווק, כי אדם זקוק לחשיפה של לפחות 7 פעמים אודות מותג מסוים, על מנת שייכנס לתודעתו. 7 פעמים!

בכדי ללכוד את תשומת ליבו החמקמקה של הגולש, ולשמר מולו את מערכת היחסים בכמות מקסימלית של חשיפות, נוצרה תוכנית גיבוי שיווקית חכמה – הזנת פרטים תמורת מידע. הקרויה גם – דיוור ישיר בניוזלטר.
באיזה מידע מדובר?
מידע מועיל, אשר חוסך זמן או כסף. מידע שמעניק הנחות, מבצעים או הטבות. מידע מעניין, או מידע שמהווה מוקד בידור- הכול בנוגע למהות האתר, ולרצונו של הגולש.

דיוור ישיר בניוזלטר – מדוע זה כדאי?

דפוס החשיבה של הגולש ברשת, שונה מהותית מזה של אדם המעיין בתיבת הדוא"ל.

הראשון, מאופיין בגלישה ממהרת, מרפרפת וחדורת מטרה – למצוא את אשר מבקש, במינימום הסחות דעת ובמקסימום תועלת.
לעומתו, אדם הקורא את המכתבים הממוענים אליו אישית, בַּשל יותר לקבלת המסרים. זאת, מאחר והוא עצמו הזמין אותם להיכנס.

בנוסף, פעולת דיוור ישיר ושליחת ניוזלטר מעניקה לבעל העסק שליטה, בקרה ותיעוד של העדפות הגולשים.
שליטה בתוכן המסרים ובתזמונם, בקרה על מספר הפותחים לכל מוצר או מאמר ותיעוד של הנתונים לאורך זמן. בכך נוצרת תמונת מצב מדויקת על המגמות השיווקיות הנוכחיות (וגם אלו העתידיות).

דיוור ישיר בניוזלטר – כיצד זה נעשה נכון?
 

>   "לא" לדואר זבל
ראשית, מומלץ להימנע ככל הניתן ממשלוח דיוור ישיר לאנשים שטרם אישרו זאת.
דבר זה אינו חוקי, ומזיק לתדמית החיובית של המותג.


>   תוכן תוכן ושוב תוכן
תוכן עדכני, כזה הצופה את תחומי העניין של הגולש ומעניק לו ערך ותועלת, מהווה את לב ליבו הפועם של כל קמפיין שיווקי בדיוור ישיר. תוכן טוב יגרום לפתיחתם של המסרים השיווקיים בעתיד, ויועבר הלאה לגולשים נוספים.

>   מערכת ניהול תוכן לשליחת דיוור ישיר
משלוח מסרים בו זמנית לכמות גדולה של מנויים, פרסונליזציה של המסרים ושליטה בתזמון – אלו הם רק מקצת מתכונותיהן של מערכות לניהול שליחת מסרים. ולא רק – באמצעות תוכנות שליחת הדיוור הישיר, תוכלו להבין כמה גולשים פתחו את הדוא"ל, ולהשוות זאת לנתוני התגובה או הקניה.

מערכת הדיוור הישיר של Allnet4u תוכננה לאפשר קשר ישיר אל מול הגולש, בממשק ניהול ידידותי ובמערכת בקרת נתונים מתוחכמת.


התרשמתם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם :